مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 23:152022-12-27سياسي

3 خصلت شهید سلیمانی که موجب ایجاد سرمایه اجتماعی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) امروز در مراسم یادواره روستای حاجی سرا کومله لنگرود با بیان اینکه شهدا سند افتخار مناطق مختلف کشور هستند و مفتخریم که با یاد و نام .

- عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با بیان اینکه امروز یکی از دغدغه های مسؤولین سرمایه اجتماعی است، گفت: ارتباط، اعتماد و اغنا سه موضوعی است که محصول و نتیجه سرمایه اجتماعی است و این ها در شهید سلیمانی بارز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) امروز در مراسم یادواره روستای حاجی سرا کومله لنگرود با بیان اینکه شهدا سند افتخار مناطق مختلف کشور هستند و مفتخریم که با یاد و نام آن ها در کنار هم جمع هستیم، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب همه شهدا و برگرفته از مکتب امام خمینی و رهبری است و این سردار رشید هم یادگار هشت سال دفاع مقدس و هم یادگار مدافعان حرم است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان مقاومت منطقه است و همه فرماندهان منطقه شهید سلیمانی را فرمانده خود قرار داده بودند، گفت: گنج هایی در دوران دفاع مقدس نهفته است که اگر درست آن توانمندی ها را شناخته و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خصلت شهید سلیمانی که موجب ایجاد سرمایه اجتماعی می شود

3 خصلت شهید سلیمانی که موجب ایجاد سرمایه اجتماعی می شود