مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 19:152022-12-27سياسي

دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند و نمی دانند که این مردم تا پای جان پشتیبان این نظام و انقلاب خواهند بود.

- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند و نمی دانند که این مردم تا پای جان پشتیبان این نظام و انقلاب خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس ضمن تسلیت سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) گفت: امروز فضای شهر ما معطر به بوی خوش شهداست؛ آنان که سالیان سال در غربت بودند و پس از مدت ها به آغوش وطن بازگشتند.

وی عنوان کرد: این شهدا جانشان را که عزیزترین سرمایه آنها بود، تقدیم این نظام و انقلاب و اسلام کردند و شهادت آنها موجب خیر و برکت برای این انقلاب و تأمین امنیت ملت ایران شد.

امروز نیز هر کجا که لازم باشد، جوانان شیردل و غیور این مرز و بوم، بر می خیزند و به دفاع از آرمان های نظام و جان و مال و ناموس مردم اقدام می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز اذعان کرد: در این روزها که دشمن هجمه های سنگینی را علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران آغاز کرده است، حضور این شهدا می تواند حامل پیام بسیار مهمی باشد که همه ما به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند

دشمنان هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند