مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 16:252022-12-27سياسي

ضرورت توجه به هنرستان های کشاورزی در مازندران


استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران با وجود سه هزار و600 روستا سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی دارد لذا متناسب با بخش کشاورزی نتوانستیم نیروهای انسانی متخصص تربیت کنیم، - گفت: این مهم موجب می شود کم رنگ بودن هنرستان های کشاورزی در مازندران با توجه به ظرفیت های کشاورزی مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمود حسینی پور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه خرید کاغذ کارخانه صنایع چوب و کاغذ استان مازندران از سوی وزیر آموزش و پرورش موجب احیا این کارخانه شده است، اظهار کرد: این اقدام شجاعانه و انقلابی وزیر آموزش و پرورش در حمایت از تولید داخل در مازندران قابل تقدیر است.

وی افزود: آموزش پرورش مازندران ظرفیت های انسانی زیادی تقدیم کشور کرده است به طوری که تحصیل کرده های مازندران در اقصی نقاط کشور و دنیا می درخشند.

نماینده عالی دولت در مازندران، به جایگاه رفیع آموزش پرورش مازندران اشاره کرد و گفت: انتظار داریم از این ظرفیت ها به درستی و در جای مناسب استفاده شود .

حسینی پور با اشاره به اینکه مازندران با وجود سه هزار و600 روستا سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی دارد لذا متناسب با بخش کشاورزی نتوانستیم نیروهای انسانی متخصص تربیت کنیم، یادآور شد: این مهم موجب می شود کم رنگ بودن هنرستان های کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به هنرستان های کشاورزی در مازندران

ضرورت توجه به هنرستان های کشاورزی در مازندران