مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 16:102022-12-27بين الملل

«کولاک قرن» در آمریکا؛ جستجوی اجساد یخ زده در خودروهای مدفون در برف


در حالیکه امدادگران و ماموران اورژانس در نیویورک در جستجوی مردم درمانده و گرفتار در برف و کولاک هستند، شبکه خبری ان بی سی نیوز گزارش کرده که شمار کشته های این توفان زمستانیِ کم سابقه و مرگبار در سراسر آمریکا که مقامات آن را کولاک قرن نامدیده .

- در حالیکه امدادگران و ماموران اورژانس در نیویورک در جستجوی مردم درمانده و گرفتار در برف و کولاک هستند، شبکه خبری "ان بی سی نیوز" گزارش کرده که شمار کشته های این توفان زمستانیِ کم سابقه و مرگبار در سراسر آمریکا که مقامات آن را "کولاک قرن" نامدیده اند تاکنون به 60 تن رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، مقامات، شرایط فوق را در سرتاسر ایالت نیویورک به ویژه در شهر بوفالو وحشتناک توصیف کرده اند و امدادگران، اجساد تعدادی از سرنشینان خودروهای محبوس شده در زیر برف و یخ را کشف کرده اند و ماموران اورژانس، ماشین به ماشین را در جستجوی زنده یا مرده سرنشینان و رانندگان آنها، می گردند.

توفان زمستانی اخیر در سراسر ایالات متحده ده ها کشته در پی داشته و باعث هرج و مرج سفرهای کریسمس شده است.

افزایش تلفات سرمای کشنده در آمریکا و کانادا/ سقوط ایگواناهای یخ زده از روی درختان اعضای گارد ملی و سایر تیم های امدادی، صدها نفر را از داخل خودروهای مدفون زیر برف و خانه های بدون برق نجات د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کولاک قرن» در آمریکا؛ جستجوی اجساد یخ زده در خودروهای مدفون در برف

«کولاک قرن» در آمریکا؛ جستجوی اجساد یخ زده در خودروهای مدفون در برف