مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 15:102022-12-27اقتصادي

تصویب خانه خلاق صنایع دستی اهر با موافقت استاندار آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تصویب خانه خلاق صنایع دستی اهر با موافقت استاندار آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حمزه زاده ظهر سه شنبه در جلسه بررسی موانع سرمایه گذاری در پارک جنگلی فندقلو با اشاره به این که مسیر اهر-مشگین شهر از محورهای گردشگری کم نظیر در سطح آذربایجان شرقی است، افزود: مجتمع آبدرمانی یل سویی یکی از طرح های موفق گردشگری شهرستان اهر بوده که با صدور مجوزهای لازم، در عرض یک ونیم سال عملیات اجرایی آن اتمام و به بهره برداری رسید و در حال حاضر یل سویی اهر به مقصد تورهای داخل استان و حتی کشور تبدیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با ذکر این که مجتمع آبدرمانی یل سویی پروژه پیش ران گردشگری شهرستان اهر است، گفت: برای حمایت از احداث فاز دوم مجتمع آبدرمانی یل سویی که زیرساخت های اقامتی و خدماتی در آن تعبیه شده، اختصاص تسهیلات بانکی 15 میلیارد تومانی را پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری در لیست پرونده مستقل و همچنین در پرونده دوره تیموری و بقعه ها و امام زاده ها گنجانده شده تا هر یک از پرونده ها موفق به راه یابی به یونسکو شد بتوانیم بقعه شیخ شهاب الدین اهری را ثبت جهانی کنیم، واقعاً این اثر فرهنگی و تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب خانه خلاق صنایع دستی اهر با موافقت استاندار آذربایجان شرقی

تصویب خانه خلاق صنایع دستی اهر با موافقت استاندار آذربایجان شرقی