مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:452022-12-27سياسي

اجتماع بزرگ فاطمیون در بهاباد برگزار شد


همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع بزرگ فاطمیون با حضورگسترده هیئت های مذهبی بهاباد در حسینیه فاطمیه این شهرستان برگزار شد.

- یزد- همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) اجتماع بزرگ فاطمیون با حضورگسترده هیئت های مذهبی بهاباد در حسینیه فاطمیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهاباد در این آیین با پرداختن به موضوع جهاد تبیین و نصرت دین خدا، انجام مسئولیت در زمینه های مختلف دینی را یک فرصت و یک نعمت بزرگ برشمرد.

حجت الاسلام حسین حاتمی، زندگی فاطمه زهرا (س) را یک مکتب تمدن ساز دانست و ادامه داد: فاطمه زهرا (ص) با ایجاد بستر رشد عقلانی و اخلاقی و ولایت پذیری جامعه و مردم، یک جریان فرهنگی اجتماعی را به راه انداخت که هنوز بعد از هزاران سال، کوثر و چشمه فروزان آن جوشان تر از گذشته است.

وی اضافه کرد: حضرت زهرا (س) کمالات و فضایل بی شماری دارند که ایثار و فداکاری در راه ولایت از ویژگی های بارز ایشان است و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

رییس تبیلغات اسلامی بهاباد با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را باید بنیانگذار جهاد تبیین بدانیم، گفت: در حقیقت کار حضرت زینب سلام الله علیها امتداد جهاد تبیین حضرت فاطمه زهرا سلام ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ فاطمیون در بهاباد برگزار شد

اجتماع بزرگ فاطمیون در بهاباد برگزار شد