مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:162022-12-27سياسي

فرزندان گمنام حضرت زهرا بر دوش مردمان دیار میرزا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بار دیگر کوچه پس کوچه های شهر رشت عطر و بوی شهدا گرفت و ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار گیلان در قدرشناسی از شهدای گمنامی که با نام و نشان رفتند و خوشنام تر از همیشه بازگشتند تا بگویند در راه اسلام، به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی عمل کرده و چه عاشقانه در راه دفاع از آب وخاک و ناموس ایران اسلامی جان فشانی کرده و به دیدار معبود شتافتند، حضور یافتند.

امروز شهر رشت هم زمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بار دیگر عطر کربلا به خود گرفت، شهدای گمنامی که در خیابان و بر روی دوش مردم تشییع و بار دیگر به ما یادآور شد که این امنیت و اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به واسطه ازخودگذشتگی و ایثارگری این عزیزان به دست آمده است.

امروز همه از پیرزن گرفته تا پیرمرد، زن و مرد و کودک و نوجوان آمده بودند تا بار دیگر ثابت کنند در خط شهدا هستند، حضور کودکان بر روی دوش پدران و نگاه های جذاب آنان به تابوت های پهلوانان عاشق دیدنی بود، مادران شهدای چشم انتظار نیز در سیل جمعیت حضور داشتند.

شهدا بار دیگر در رشت غوغا به پا کردند و خیابان های این شهر با مردمانی که برای بدرقه یادگاران دفاع مقدس در روز شهادت مادر گمنامی ها آمده بودند، فرش شد و کاروان اهالی بهشت امروز پس از بدرقه در کوچه به کوچه شهر و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان گمنام حضرت زهرا بر دوش مردمان دیار میرزا

فرزندان گمنام حضرت زهرا بر دوش مردمان دیار میرزا