مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:052022-12-27سياسي

ایام فاطمیه فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) است


استاد حوزه علمیه قم با بیان این که حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود، گفت: ایام فاطمیه، - ایام فاطمیه فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) است ایسنا/یزد استاد حوزه علمیه قم با بیان این که حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود، گفت: ایام فاطمیه، فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است.

حجت الاسلام سید صادق میرشفیعی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در مراسمی که با حضور ارادتمندان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت در مسجد جامع بهاباد برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین مسئله ای که در زندگی حضرت زهرا (س) باید به آن توجه کرد، الگو و اسوه بودن این شخصیت بزرگ است.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س)، الگوی همه اهل بیت (ع) و شبیه ترین فرد به لحاط اخلاق و رفتار به پیامبر گرامی اسلام (ص) بود.

میرشفیعی با بیان این که برخی می خواستند این حقایق را انکار کنند و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را یک حادثه ساده جلوه دهند، افزود: ما در این ایام باید فضائل و مناقب حضرت صدیقه طاهره(س) را بیان کنیم تا همه بدانند که حضرت زهرا سلام الله علیها یک زن عادی نبودند؛ سیره پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایام فاطمیه فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) است

ایام فاطمیه فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) است