مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 11:002022-12-27فرهنگي

چالش های «ازدواج سفید» در یک مستند رادیویی/ جامعه را بهتر شناختم


یک تهیه کننده رادیو با اشاره به ساخت مستندهای رادیویی بیان کرد که اگرچه تولید این مستندها چالش های زیادی دارند اما به درک بهتر جامعه کمک می کنند.

- احسان زارع که تهیه کننده برنامه هایی مانند روی خط ورزش ، وقت اضافه ، ورزش ایران و ایران یاران در شبکه رادیویی ایران است، درباره حضور اثرش در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به خبرنگار مهر بیان کرد: در این جشنواره با مستند به همین سادگی و کرو شرکت کردم که مستند به همین سادگی درباره ازدواج سفید یا هم خانگی دختر و پسر بود که در خصوص این اتفاق هم با کسی که چنین تجربه ای را داشته گفتگویی انجام دادم.

وی ادامه داد: از لحاظ حقوقی، روانشناختی و روان شناسی این موضوع را بررسی کردم که شاید این مستند بتواند هم به کسانی که تصمیم گیرنده هستند و هم کسانی که چنین زندگی را تجربه می کنند، کمک کند.

ناشنوای موفق سوژه مستند رادیویی شده بود زارع درباره مستند کرو از دیگر آثار رادیویی خود گفت: در این مستند موضوعی را توسط یکی از ناشنواهای کشورمان بررسی کردم و علیرغم شرایط و چالش هایی که این ناشنوا داشت، اما در مسیر موفقیت قرار گرفته بود و توانستیم به خوبی این موضوع را به مخاطب القا کنیم و جذابیت مستند هم همین بود که یک ناشنوا موفق آمده بود و سوژه مستند رادیویی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های «ازدواج سفید» در یک مستند رادیویی/ جامعه را بهتر شناختم

چالش های «ازدواج سفید» در یک مستند رادیویی/ جامعه را بهتر شناختم