مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:552022-12-27سياسي

ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) مورد توجه قرار گیرد


امروز چه بر سر جامعه اسلامی آمده است که با داشتن الگویی چون حضرت زهرا (س)، الگوهای دیگری برای دختران و زنان مان مطرح می شود.

- ایسنا/زنجان یک کارشناس دینی گفت: امروز چه بر سر جامعه اسلامی آمده است که با داشتن الگویی چون حضرت زهرا (س)، الگوهای دیگری برای دختران و زنان مان مطرح می شود.

حجت الاسلام علی آقامحمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شخصیت والای حضرت زهرا (س) الگوی نابی برای امت اسلامی به شمار می آید که باید همه ابعاد زندگی ایشان را مورد توجه قرار داد.

وی افزود: رفتارهای حضرت زهرا (س) هنگامی که جایگاه دختری را در خانه رسول الله (ص) داشتند، حاوی پیام و درس های مهمی بود و وقتی که به عقد امام علی (ع) درآمدند نیز، همسری مهربان، باحیا و وفادار برای مولا و مادری دلسوز برای فرزندان شان بودند.

آقامحمدی یادآور شد: امروز چه بر سر جامعه اسلامی آمده است که با داشتن الگویی چون حضرت زهرا (س)، الگوهای دیگری برای دختران و زنان مطرح می شود.

وی تصریح کرد: در همه ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) باید دقت و توجه داشت تا از این زندگی الگویی مهم برای جامعه مسلمین ارائه داد.

این بانوی بزرگوار اسلام در شب ازدواج شان لباس عروسی خود را انفاق کرده و فرمودند: اگر خواهان انفاق هستید از آنچه که دوست دارید، انفاق کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) مورد توجه قرار گیرد

ابعاد زندگی حضرت فاطمه (س) مورد توجه قرار گیرد