مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:402022-12-27ورزشي

واکنش فدراسیون والیبال به کتک کاری در لیگ دسته یک


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال 9 عضو تیم های کود گلفام و مس کرمان شاغل در سری B لیگ دسته یک مردان را به 30 جلسه محرومیت، مسئول تدارکات تیم مس کرمان را به شش ماه محرومیت از حضور در سالن مسابقات و دو باشگاه و متخلفین را به یک میلیارد و 910 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دور رفت و برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال سری B لیگ دسته یک مردان سال 1401 روزهای جمعه 25 آذر و جمعه 30 آذر پیگیری شد و جدال دو تیم کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی به دیدار سوم کشید.

دیدار سوم دو تیم روز جمعه دوم دی ماه برگزار شد که با حاشیه های همراه بود و بین دو تیم درگیر فیزیکی رخ داد.

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به این پرونده با حضور میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، علی فرخی رییس کمیته انضباطی، محسن ترابی رییس سازمان لیگ، صباغی، باقری دیگر اعضای کمیته انضباطی و محمد شاهمیری تشکیل شد.

اعضای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست ضمن ابرار تاسف، این گونه رفتارهای ناشایست را محکوم کرد و ادامه این نشست گزارش حمید حق بین، ناظر مسابقه که متضمن رفتار غیرحرفه ای و توهین آمیز و درگیری بین برخی از کادر و بازیکنان هر دو تیم بود، قرائت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون والیبال به کتک کاری در لیگ دسته یک

واکنش فدراسیون والیبال به کتک کاری در لیگ دسته یک