مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:252022-12-27پزشكي

خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم گسترش می یابد


مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: خدمات توانبخشی با پوشش بیمه ای 70 درصد در مراکز غیر دولتی به بیماران اوتیسم ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریبرز نیاستی در خصوص خدمات بیمه سلامت به بیماران طیف اوتیسم گفت: خدمات توانبخشی با پوشش بیمه ای 70 درصد در مراکز غیر دولتی نیز به این بیماران ارائه می شود و حداکثر سن پوشش بیمه ای خدمات مرتبط با اختلالات طیف اوتیسم از 7 سال به 12 سال افزایش می یابد.

وی اظهار کرد: در خصوص افراد طیف اوتیسم بسته خدمتی خدمات توانبخشی شامل شش کد خدمتی در حوزه های کاردرمانی، گفتار درمانی و اختلالات روانشناختی تا سن 12 سالگی تحت پوشش بیمه ای سازمان بیمه سلامت است.

خدمات اوتیسم شامل اقدامات تشخیصی، درمانی، دارویی، توانبخشی و بستری است.

نیاستی افزود: مهم ترین بخش حوزه توانبخشی، کاردرمانی و مشاوره های روانشناسی است که خوشبختانه از امسال تعرفه بخش خصوصی این امر هم تا 70 درصد پوشش بیمه ای محقق شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: کلیه خدمات مرتبط با اختلالات طیف اوتیسم شامل ویزیت و خدمت (از جمله نوار مغزی)، دارو، آزمایش و خدمات ارائه شده در مراکز غیردولتی (عمومی غیر دولتی، خیریه و خصوصی) طرف قرارداد با بیمه سلامت با پوشش بیمه ای 70 درصد ارائه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم گسترش می یابد

خدمات بیمه سلامت به بیماران اوتیسم گسترش می یابد