مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:102022-12-27سياسي

وداع با شهدا ؛ بیعت با حضرت فاطمه (س)


بیرجند_ گروهای مختلف مردم مرکز استان خراسان جنوبی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) با شهدای گمنام دفاع مقدس وداع و با حضرت زهرا (ع) برای دفاع از ولایت بیعت کردند.

- بیرجند_ گروهای مختلف مردم مرکز استان خراسان جنوبی در شب شهادت حضرت فاطمه (س) با شهدای گمنام دفاع مقدس وداع و با حضرت زهرا (ع) برای دفاع از ولایت بیعت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در شب شهادت حضرت فاطمه (س) مردم بیرجند با حضور در حسینیه جماران، فاطمه (س) و حسین (ع) گویان با شش شهید گمنامی که در 10 روز گذشته مهمان نقاط مختلف استان بودند، وداع کردند و در عزای پاره تن پیامبر (ص) حضرت فاطمه (س) عزاداری کردند.

در این شب شش الاله زهرایی به دیدار شهید گمنامی آمده بودند که او هم از لاله های بی نشان دوران دفاع مقدس است که پیش از آن در حسینیه جماران بیرجند آرمیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) در این مراسم با اشاره به اینکه همچون حضرت فاطمه (س) باید همواره از ارزش ها و ولایت دفاع کنیم، اظهار کرد: درباره حضرت فاطمه (س) 18 آیه و درباره آن حضرت و اولادش 135 آیه در قرآن آمده است.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه اعمال ما سبب می شود که در مسیر آن حضرت حرکت کنیم و این موضوع رضایت و خوشنودی خداوند را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با شهدا ؛ بیعت با حضرت فاطمه (س)

وداع با شهدا ؛ بیعت با حضرت فاطمه (س)