مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 23:502022-12-26سياسي

آزادی 17 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی


17 زندانی جرایم غیرعمد زندان های خراسان جنوبی به همت خیرین و انجمن حمایت زندانیان بیرجند، همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با شب شهادت دخت نبی اکرم (ص)، میز خدمت فاطمی در محل انجمن حمایت زندانیان بیرجند با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل زندان ها، رییس اداره قضایی و رییس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان های خراسان جنوبی برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در این میز خدمت، 20 درخواست در قالب های آزادی زندانیان، رفع توقیف خودروی مصادره ای، استفاده از پابند الکترونیکی و استفاده از بند باز کارگری مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت الاسلام نسایی زهان افزود: در این میز خدمت، با درخواست 11 زندانی جرائم غیرعمد موافقت شد که با همت خیرین و پیگیری مدکاران زندان و انجمن حمایت زندانیان، این افراد با اختصاص یک میلیارد و 590 میلیون ریال آزاد شدند.

وی با بیان اینکه زمینه آزادی 6 زندانی دیگر نیز با ارائه ارفاقات قانونی فراهم شد اظهار داشت: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه، 200 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون تومان نیز در بین خانواده های زندانی نیازمند توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 17 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی

آزادی 17 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی