مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 22:002022-12-26سياسي

استخدام آموزشیاران همچنان در اولویت


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استخدام آموزشیاران قبل از سال 92 به اتمام رسیده و استخدام سایر آموزشیاران نیز در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری شامگاه دوشنبه در نشست با آموزشیاران نهضت سوادآموزی در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: 7 دی ماه سالروز تشکیل سوادآموزی به فرمان امام راحل است تا کشور ما از جهل و ضلالت نجات یافته و در مسیر نور و روشنایی و علم و معرفت قرار گیرد.

وی نهضت سوادآموزی را از نهادهای اولویت دار نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل بعد از انقلاب اسلامی با توجه به اهمیت سواد و دور شدن جامعه از خطرات و آسیب های ناشی از بی سوادی سعی کرد تا نهاد مقدس نهضت سوادآموزی را تشکیل داده و حرکت جهادی در این راستا تشکیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در چهار دهه گذشته با تلاش و کوششی که آموزشیاران بی ادعای نهضت سوادآموزی و فعالان این حوزه داشتند اقداما ت مناسب برای ارتقای سواد و دانش مردم در سنین مختلف شکل گرفته و قطعاً این حرکت ادامه خواهد داشت.

صفری افزود: آموزش و سوادآموزی جریانی مستمر و حرکتی همیشه پرخیر و برکت است که آثار و برکات آن در جامعه نیز روشنگری و حفظ کرامت انسان هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام آموزشیاران همچنان در اولویت

استخدام آموزشیاران همچنان در اولویت