مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:012022-12-26سياسي

شهادت حضرت زهرا (س) هیئت کجا برویم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در این گزارش جزییات مراسم برخی از هیئت های شاخص استان چهارمحال و بختیاری در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان شده است.

شهرستان شهرکرد، شهر شهرکرد هیئت رهروان شهدا، از 2 دی ماه به مدت چهار شب، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی و مداحی محمدمهدی مختاریان و رضا قلی پور در مسجد امام سجاد واقع در خیابان تختی.

هیئت یازهرا(س)، از سوم دی ماه به مدت پنج شب با سخنرانی مهدی شاهرودی و مداحی سید حسین عبدالله زاده، حسین علیمحمدی و فرهاد رفیعی در مسجد حضرت زینب(س) واقع در میرآبادغربی خیابان ابوریحان.

هیئت مجموعه فرهنگی باقرالعلوم(ع)، از 2 تا 6 دی ماه با سخنرانی حجج السلام والمسلمین مالک حسنی و کاظمی نیا و مداحی علی بهبهانی پور، حسین رفیعی، حسین علیمحمدی در مسجد باقرالعلوم واقع در خیابان کاشانی کوچه 60.

هیئت انصارالمهدی، با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی و مداحی حسین رفیعی، حسین علیمحمدی و یوسف بابامیر از چهارم دی ماه به مدت سه شب با میزبانی شهید گمنام در مهدیه مصلی.

هیئت فاطمیون شهرکرد، از یکم دی ماه به مدت 6 شب با سخنرانی حجج السلام والمسلمین مرادی و کاظمی با مداحی بهنام صیفی، حسین رفیعی و صادق احمدی در مسجد شهدای کاظم پور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت حضرت زهرا (س) هیئت کجا برویم؟

شهادت حضرت زهرا (س) هیئت کجا برویم؟