مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26پزشكي

همتایابی تجاری در فن بازار ملی سلامت اجرایی می شود


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری هفتمین فن بازار ملی سلامت از اجرای همتایابی تجاری برای فناوران سلامت و سرمایه گذاران در این فن بازار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر یونس پناهی امروز دوشنبه 5 دی ماه 1401 در نشست خبری هفتمین فن بازار ملی سلامت گفت: هفتمین فن بازار ملی سلامت در روزهای 11 و 12 دی ماه با شعار تحقق شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی) در دانشگاه علوم پزشکی ایران با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی، شرکت های دانش بنیان، مراکز رشد، پارک های علم و فناوری برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر برپایی غرفه های دانشگاه های علوم پزشکی و شرکت های دانش بنیان، سه نشست تخصصی با عناوین حکمرانی اثربخش در توسعه فناوری ، فناوری های نوین پزشکی و مالکیت فکری در حوزه سلامت با حضور معاونان تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی و ایده پردازان به منظور فرهنگ سازی حوزه فناوری سلامت برگزار می شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری کارگاه هایی در حوزه متاورس، هوش مصنوعی، کسب و کار، خودکفایی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، اجرای قانون جوانی جمعیت و گردشگری سلامت در کنار برنامه های فن بازار ملی سلامت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتایابی تجاری در فن بازار ملی سلامت اجرایی می شود

همتایابی تجاری در فن بازار ملی سلامت اجرایی می شود