مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:452022-12-26سياسي

15 هزار خانه روستایی بیمه حوادث می شوند


15 هزار خانه روستایی تحت پوشش خدمات بیمه ای بنیاد برکت قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری مازندران و به منظور اجرای سیاست های حمایتی و گسترش خدمات بیمه ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و به ویژه روستاها، 15 هزار باب واحد مسکونی مستقر در مناطق روستایی سراسر استان مازندران بیمه حوادث و آتش سوزی شدند.

مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: در حوادث و بلایای طبیعی که به طور معمول و به شکل سالانه در کشور اتفاق می افتد، خانه های روستایی که عموماً با یک معماری سنتی ساخته شده و استحکام لازم را ندارند بیشترین آسیب را می بینند.

محمد ترکمانه ادامه داد: بر همین اساس، تدبیری اندیشیده شده تا با همکاری بنیاد برکت و استانداری های سراسر کشور، فاز جدیدی از بیمه خانه های روستایی ایجاد شود تا اگر این منازل بر اثر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره آسیب دیدند خسارت آن ها به صورت نقدی جبران و پرداخت شود.

مدیرعامل بنیاد برکت تاکید کرد: از ابتدای سال 1401 تا امروز 500 هزار خانه روستایی در 8 استان کشور تحت پوشش بیمه حوادث و آتش سوزی برکت قرار گرفته اند و امروز نیز با انعقاد تفاهم نامه با استانداری مازندران 15 هزار واحد مسکونی در روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار خانه روستایی بیمه حوادث می شوند

15 هزار خانه روستایی بیمه حوادث می شوند