مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:052022-12-26سياسي

خانه های روستایی سراسر کشور بیمه حوادث می شوند


بنیاد برکت با هدف ایجاد و گسترش چتر حمایتی برای ساکنان روستاهای کشور و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق، نهضت بیمه حوادث خانه های روستایی در سراسر کشور را در دستور کار خود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،15 هزار خانه روستایی در استان مازندران تحت پوشش خدمات بیمه ای بنیاد برکت قرار گرفتند.

با انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری مازندران و به منظور اجرای سیاست های حمایتی و گسترش خدمات بیمه ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و به ویژه روستاها، 15 هزار باب واحد مسکونی مستقر در مناطق روستایی سراسر استان مازندران بیمه حوادث و آتش سوزی شدند.

محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: در حوادث و بلایای طبیعی که به طور معمول و به شکل سالانه در کشور اتفاق می افتد، خانه های روستایی که عموما با یک معماری سنتی ساخته شده و استحکام لازم را ندارند بیشترین آسیب را می بینند.

 وی ادامه داد: بر همین اساس، تدبیری اندیشیده شده تا با همکاری بنیاد برکت و استانداری های سراسر کشور، فاز جدیدی از بیمه خانه های روستایی ایجاد شود تا اگر این منازل بر اثر بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره آسیب دیدند خسارت آن ها به صورت نقدی جبران و پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های روستایی سراسر کشور بیمه حوادث می شوند

خانه های روستایی سراسر کشور بیمه حوادث می شوند