مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:252022-12-26فرهنگي

65 هزار نفر در کلاس های رایگان فرهنگ و هنر شرکت کردند


مدیرکل دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 65 هزار نفر در استان های مختلف کشور در 100 رشته مختلف از کلاس های رایگان آموزش فرهنگ و هنر استفاده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم آغاز شده و در همین راستا طرح آموزش رایگان فرهنگ و هنر در 280 نقطه شهری و روستایی کشور در حال اجرا است.

مدیرکل دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بیش از 65 هزار نفر در استان های مختلف در 100 رشته فرهنگی و هنری این کلاس ها ثبت نام کرده اند.

وی افزود: توسعه تولید محصولات و رونق کسب و کارهای فرهنگی و هنری را از مهم ترین اهداف این طرح است که تاکنون بازخوردهای مطلوبی حاصل شده است.

مدیرکل دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی گفت: بیش از هزار و 500 نفر در شهرهای گلستان در این کلاس ها شرکت کرده اند و گلستان در زمره مناطق فعال در این طرح محسوب می شود.

اسماعیلی گفت: طرح آموزش رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته می تواند به ایجاد عدالت اجتماعی از سوی این وزارتخانه کمک کند چرا که از این طریق جوانان و نوجوانان با استعداد معرفی می شوند و در معرض سرنوشت های نیکو قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 هزار نفر در کلاس های رایگان فرهنگ و هنر شرکت کردند

65 هزار نفر در کلاس های رایگان فرهنگ و هنر شرکت کردند