مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:202022-12-26پزشكي

زنگ خطر سرطان پستان در گلستان/ شناسایی و درمان با کمک جهاددانشگاهی


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی ابتلا به سرطان پستان در گلستان، گفت: متأسفانه روند ابتلا به سرطان پستان در استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است.

- ایسنا/گلستان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند افزایشی ابتلا به سرطان پستان در گلستان، گفت: متأسفانه روند ابتلا به سرطان پستان در استان گلستان بالاتر از میانگین کشوری است.

دکتر نرگس بیگم میربهبهانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به همکاری دانشگاه علوم پزشکی با جهاددانشگاهی استان گلستان در راه اندازی مرکز پیشگیری و درمان سرطان پستان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان همکاری خود را برای تسهیل در اجرای طرح غربالگری سرطان پستان با جهاددانشگاهی گلستان اعلام کرده و رییس دانشگاه نیز از اجرای این طرح استقبال کرده اند.

وی با بیان اینکه تجهیز زمینی به مساحت دو هزار و 600 مترمربع برای شناسایی و غربالگری و درمان سرطان پستان در دستور کار قرار گرفت، افزود: نشست هایی با تمامی پزشکان و فعالان حوزه پاراکلینیک در تشخیص و درمان سرطان پستان تشکیل شده و جهاددانشگاهی کشور نیز با توجه به ظرفیت های موجود، جهاددانشگاهی گلستان را برای راه اندازی و تجهیز مرکز غربالگری سرطان پستان تأیید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر سرطان پستان در گلستان/ شناسایی و درمان با کمک جهاددانشگاهی

زنگ خطر سرطان پستان در گلستان/ شناسایی و درمان با کمک جهاددانشگاهی