مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:052022-12-26ورزشي

شهداب نائب قهرمان نیم فصل شد/اولین پیروزی ایفاسرام با سرمربی جدید


در هفته پایانی لیگ برتر والیبال ایران در نیم فصل اول تیم های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

- ایسنا/یزد در هفته پایانی لیگ برتر والیبال ایران در نیم فصل اول تیم های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در جریان سی و ششمین دوره از لیگ برتر والیبال مردان و در چارچوب هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول تیم والیبال شهداب یزد در خانه میزبان تیم نیان الکترونیک مشهد بود.

بلند قامتان شهداب در حالی از ساعت 16 روز گذشته یکشنبه چهارم دیماه در سالن اختصاصی خود به مصاف تیم نیان الکترونیک خراسان رفتند که در دیدار قبلی خود برابر پاس گرگان را با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بودند و در این دیدار که 120 دقیقه طول کشید با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شاگردان محمد رضا تندروان در شهداب یزد ست اول را زیر سایه تشویق های بی امان هواداران با نتیجه 25 بر 16 به سود خود به پایان بردند اما در ست دوم این دیدار و بر خلاف ست اول این والیبالسیت های مشهدی بودند که توانستند با نتیجه نزدیک 25 بر 23 مقابل میزبان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در ست سوم این دیدار حساس که در مقابل دیدگان بیشمار هواداران شهداب در حال پیگیری بود زرد پوشان یزدی توانستند همچون ست اول و با اختلاف هفت امتیاز یعنی با نتیجه 25 بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهداب نائب قهرمان نیم فصل شد/اولین پیروزی ایفاسرام با سرمربی جدید

شهداب نائب قهرمان نیم فصل شد/اولین پیروزی ایفاسرام با سرمربی جدید