مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:502022-12-26اقتصادي

تشکیل 176 پرونده تخلف طی آذر در فارس


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد که آذرماه، طی 580 مورد بازرسی مشترک، 176 پرونده تخلف برای صاحبان صنوف مختلف در این استان تشکیل شده است.

- غلامرضا سالاری دوشنبه 5 دی به خبرنگاران گفت: گشت های مشترک متشکل از نمایندگان صمت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف، بهداشت و درمان و تعزیرات، به شکل مستمر بر روند فعالیت مراکز مختلف تولیدی، خدماتی و انبارها نظارت دارند.

سالاری گفت: طی یک ماه آذر امسال بالغ بر 580 مورد بازرسی توسط این گشت ها در فارس انجام و منجر به تشکیل 176 فقره پرونده تخلف و ارجاع آنها به شعب مختلف تعزیرات شد.

او با اشاره به اینکه احکام مرتبط با این پرونده ها نیز صادر شده است، گفت: متخلفان این پرونده ها، بعد از احراز تخلف از سوی شعب مختلف تعزیرات 45 میلیارد ریال جریمه شدند.

سالاری یادآور شد که در راستای اثربخشی هر چه بیشتر گشت های نظارتی مقرر شده است که پرونده های متشکله توسط این گشت ها به شعب ویژه ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

صدور حکم پرونده عرضه خارج از شبکه 100تن سیمان این مقام مسئول همچنین گفت: با گزارش بازرسین سازمان صمت در خصوص تخلف یک واحد صنفی مصالح فروشی در شهر شیراز، پرونده ای برای بررسی موضوع در تعزیرات استان تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 176 پرونده تخلف طی آذر در فارس

تشکیل 176 پرونده تخلف طی آذر در فارس