مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:402022-12-26اجتماعي

2 میلیون دانش آموز کشور تحت پوشش «طرح بوم» قرار دارند


مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود 2 میلیون دانش آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.

- اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای طرح بوم برای حدود 2 میلیون دانش آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید یزدانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی ناحیه یک اهواز اظهار کرد: هویت یابی، استعدادیابی و هدایت تحصیلی از مأموریت های متوسطه اول است و خوزستان در این حوزه جزو استان های پیشتاز است.

مدیرکل آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش کشور گفت: یکی از برنامه های اصلی، کد نویسی در این دوره است که امید می رود بچه ها پس از گذراندن دوره 6 ساله بتوانند وارد بازار کار شوند.

وی با اشاره به منتفی شدن طرح ایران مهارت گفت: این طرح مشترک با نهادهای دیگر انجام می شد که در این طرح به دنبال این بودیم تا آموزشگاه های آزاد احیا شوند که آوردی برای آموزش و پرورش نداشت.

یزدانی عنوان کرد: حدود 3 میلیون و 700 دانش آموز متوسطه اول در کشور وجود دارد که از این تعداد، حدود 2 میلیون دانش آموز در طرح بوم یا طرح ویژه مدرسه ، شرکت کرده اند.

وی گفت: در این طرح، مدارس زمانی را که می توانند از باقی درس ها داشته باشند به کارهای مهارتی مورد علاقه بچه ها اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیون دانش آموز کشور تحت پوشش «طرح بوم» قرار دارند

2 میلیون دانش آموز کشور تحت پوشش «طرح بوم» قرار دارند