مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:352022-12-26سياسي

میزبانی تالار هنر از «صدای سکوت»


تالار هنر به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) تا دهم دی ماه میزبان نمایش «صدای سکوت» است که به نویسندگی و کارگردانی سید روح الله فهیمی، بخش هایی از زندگی سلمان فارسی را روایت می کند.

- ایسنا/اصفهان تالار هنر به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) تا دهم دی ماه میزبان نمایش صدای سکوت است که به نویسندگی و کارگردانی سید روح الله فهیمی، بخش هایی از زندگی سلمان فارسی را روایت می کند.

سید روح الله فهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایش صدای سکوت درباره سیر زندگی سلمان فارسی، از نوجوانی تا شهادت حضرت زهرا(س) است و مخاطب در طول این نمایش شاهد اتفاقاتی از صدر اسلام خواهدبود.

او ادامه داد: در این نمایش، وقایعی مانند جنگ احد، جنگ خندق، شهادت پیامبر اکرم (ص)، واقعه سقیفه بنی ساعده و غصب خلافت امیرالمؤمنین(ع)، سرزمین فدک، احراق بیت و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برای تماشاگران ارائه خواهدشد و با بیان این اتفاقات به شبهات بینندگان در این زمینه پاسخ داده می شود.

فهیمی با اشاره به انتخاب نام نمایش، گفت: صدای سکوت یک تفسیر و تأویل خاص ندارد، اما به صبر و سکوت اهل بیت(ع) و یارانشان، در مقابل غصب خلافت و ظلم ‎هایی که به ایشان شد اشاره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی تالار هنر از «صدای سکوت»

میزبانی تالار هنر از «صدای سکوت»