مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:052022-12-26سياسي

جنایات اغتشاشگران از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در اغتشاشات اخیر، کسانی که از مواهب کشور بیشترین بهره را برده بودند، جنایت های بزرگی را نسبت به قشر کمتر برخوردار جامعه مرتکب شدند که این جنایات هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت پاک نمی شود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در اغتشاشات اخیر، کسانی که از مواهب کشور بیشترین بهره را برده بودند، جنایت های بزرگی را نسبت به قشر کمتر برخوردار جامعه مرتکب شدند که این جنایات هیچ گاه از حافظه تاریخی ملت پاک نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح دوشنبه 5 دی ماه در آیین معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد، با اشاره به اهمیت خدمت در این نهاد، اظهار کرد: تلاش در مسیر خدمت به ایثارگران توجه شهدا را در پی خواهد داشت.

وی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را توفیق بزرگ و ارزشمندی خواند و افزود: فرقی نمی کند در مجموعه بنیاد شهید چه پست و جایگاهی داشته باشید؛ زیرا همین که در مسیر خدمت به ایثارگران تلاش می کنید قطعاً موردتوجه ویژه شهدا خواهید بود و باید برای این توفیق بزرگ، به صورت ویژه نیز شاکر باشید.

حجت الاسلام نوری در ادامه با اشاره به ضرورت بهبود نگرش ها و اهتمام به فعالیت در عرصه جهاد تبیین، تصریح کرد: اگر فرهنگ و نگاه درست شود مسائل ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات اغتشاشگران از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود

جنایات اغتشاشگران از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود