مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:352022-12-26اقتصادي

رییسی از وزارت صمت بازدید کرد


رییس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی و در نهمین گام، صبح روز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارت خانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییسی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در وزارت صمت ضمن بازدید از بخش های مختلف این وزارت خانه از نزدیک در جریان عملکرد این بخش از دستگاه اجرایی قرار گرفت.

در این نظارت ستادی، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت ، معدن و تجارت ضمن همراهی با رییس جمهور، گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در دولت سیزدهم ارایه کرد.

پیش از این، رییسی در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارت خانه های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین بانک مرکزی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

آخرین بازدید رییس جمهور در ادامه نظارت ستادی بر دستگاه های اجرایی هفتم آذرماه از وزارت علوم بود که اکنون با پایان نشست فوق العاده بررسی لایحه بودجه 1402 در سه شیفت، از امروز بازدیدها از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی از وزارت صمت بازدید کرد

رییسی از وزارت صمت بازدید کرد