مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:302022-12-26اقتصادي

مدیریت مصرف بهینه گاز در کردستان ضروری است


استاندار کردستان بر مدیریت مصرف بهینه گاز در سطح استان تاکید کرد.

- اسماعیل زارعی کوشا امروز دوشنبه(5 دی ماه) در جلسه کارگروه استانی مدیریت مصرف گاز طبیعی در سنندج، با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از گاز طبیعی و انرژی در همه بخش ها به ویژه خانگی، ادارات و اماکن مذهبی اظهار کرد: با ادارات یا واحدهای آموزشی و صنعتی که مانع ورود بازرسان شرکت گاز برای نظارت و کنترل مصرف سوخت می شوند، برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه، در استان کردستان، حداقل های محدودیت توزیع گاز طبیعی اعمال شده است، افزود: طبق گزارش های دریافتی، در برخی ادارات، دستگاه ها و اماکن مذهبی مصرف گاز طبیعی بالا است که قابل قبول نیست و باید کنترل شود.

استاندار کردستان، بر لزوم ورود آموزش و پرورش در بحث مصرف انرژی واحدهای آموزشی تاکید کرد و ادامه داد: نباید به خاطر واحد سرایداری، کل سیستم گرمایشی مدارس در شبانه روز روشن باشد.

وی به 226 میلیارد تومان اعتبار برای بهینه سازی موتورخانه ادارات و واحدهای تجاری و مسکونی اشاره کرد و از مشترکان در این بخش ها خواست، نسبت به بهینه سازی موتورخانه اقدام کنند.

کوشا، خط قرمز استان را در فصل سرما، تامین انرژی بخش خانگی اعلام و خاطرنشان کرد: باید مصرف گاز طبیعی در بخش های مختلف مدیریت و نظارت شود تا مردم دچار مشکل نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف بهینه گاز در کردستان ضروری است

مدیریت مصرف بهینه گاز در کردستان ضروری است