مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:252022-12-26فرهنگي

رادیو می تواند تقویت اعتماد عمومی مخاطبان را به همراه داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «سیده لیلا اسراری» تهیه کننده رادیو که بیش از دو دهه به عنوان تهیه کننده در ساخت همه قالب های رادیویی فعالیت دارد، - برگزیده برتر نخستین جشنواره پژواک گفت: رادیو به عنوان یک رسانه گرم همیشه ارتباط بسیار نزدیک و صمیمانه ای با مخاطبان و افراد جامعه داشته به خصوص در کشور ما که رادیو از گذشته های دور به عنوان عضوی از اعضای خانواده از صبح تا شب حضوری پررنگ داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیده لیلا اسراری تهیه کننده رادیو که بیش از دو دهه به عنوان تهیه کننده در ساخت همه قالب های رادیویی فعالیت دارد، سال گذشته و در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان منتخب هیئت داوران با برنامه آق چادر موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی در این رابطه می گوید: در جشنواره های بسیاری توانستم به عنوان رتبه اول و برتر معرفی شوم که آخرین آن سال گذشته و در جشنواره T4P تایلند بود که به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به بخش پایانی راه پیدا کردم.

همچنین سال گذشته در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان منتخب هیئت داوران با برنامه آق چادر موفق به کسب رتبه برتر شدم.

در جشنواره هایی مانند جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی، جشنواره رادیو فرهنگ، جشنواره رادیو سلامت، جشنواره نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو می تواند تقویت اعتماد عمومی مخاطبان را به همراه داشته باشد

رادیو می تواند تقویت اعتماد عمومی مخاطبان را به همراه داشته باشد