مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:252022-12-26سياسي

منابع حاصل از فروش ماشین آلات راه سازی در لایحه بودجه لحاظ شود


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پیشنهاد کرد منابع حاصل از فروش ماشین آلات راه سازی در لایحه بودجه لحاظ شود.

- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی پیشنهاد کرد منابع حاصل از فروش ماشین آلات راه سازی در لایحه بودجه لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمجید اجتهادی در همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با بیان اینکه رییس جمهور سه برنامه اصلی را برای این سازمان در نظر داشت، توضیح داد: نخستین مورد قانون بود که کارهای مربوطه انجام و به عنوان لایحه قضایی به مجلس ارسال شده است.

دومین موضوع اصلاح ساختار بود که با پیگیری ویژه که انجام شد، کار انجام شده و 47 پست مدیرکلی از سازمان امور استخدامی گرفتیم.

به گفته وی ساماندهی انبارها موضوع دیگری بود که از سوی رییس جمهور مورد تاکید قرار گرفت و از سوی سازمان به آن رسیدگی شد.

اجتهادی از افزایش اظهارنامه ها خبر داد و افزود: بسیاری از اظهارنامه های بالای 20 سال بوده اند که تعیین تکلیف نشده بودند، تعداد اظهارنامه ها از فرودگاه امام و برخی استان ها از بیش از 2900 اظهارنامه به حدود 14 هزار اظهارنامه رسیده است.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مزایده خودروهای رسوبی عنوان کرد: برگزاری این مزایده بدون هیچ چالشی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع حاصل از فروش ماشین آلات راه سازی در لایحه بودجه لحاظ شود

منابع حاصل از فروش ماشین آلات راه سازی در لایحه بودجه لحاظ شود