مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:252022-12-26اقتصادي

بیش از 29 هزار کارت ملی آماده تحویل در دفاتر پیشخوان های اردبیل


مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل با اشاره به اینکه 96 درصد از جمعیت واجد شرایط در استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، گفت: در حال حاضر 29 هزار و 592 فقره کارت ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل با اشاره به اینکه 96 درصد از جمعیت واجد شرایط در استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند، گفت: در حال حاضر 29 هزار و 592 فقره کارت ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

شهرام رسولی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 29 هزار و 592 فقره کارت ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است که لازم است این افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان کارت ملی خود را دریافت کنند.

به گفته وی بیش از 64 دفتر پیشخوان در استان برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند به طوری که ارائه خدمات به موقع و کاهش زمان حضور مردم در ادارات و دفاتر پیشخوان از برنامه های ثبت احوال است .

رسولی با یادآوری اینکه یک میلیون و 47 هزار و 329 نفر بالای 15 سال در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هستند، ادامه داد: از این تعداد 889 هزار و 832 نفر کارت ملی خود را دریافت کرده است.

مدیرکل ثبت و احوال استان اردبیل با اشاره به اینکه خدمات صدور شناسنامه در کمتر از 48 ساعت و بصورت روزانه صادر می شود، اضافه کرد: هم اکنون این امر به صورت دقیق توسط کارشناسان این استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 29 هزار کارت ملی آماده تحویل در دفاتر پیشخوان های اردبیل

بیش از 29 هزار کارت ملی آماده تحویل در دفاتر پیشخوان های اردبیل