مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:052022-12-26بين الملل

هرمزگان بارانی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز بعد ظهر تا شب مناطق دریایی خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل شرق استان شاهد بارندگی است.

- مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: بارندگی عصر امروز بیشتر در شهرستان های میناب، سیریک، رودان، جاسک و بشاگرد پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: همچنین در مناطق مرکزی استان شامل بندرعباس، قشم و هرمز نیز احتمال بارندگی وجود دارد.

سی سی پور تصریح کرد: به تدریج از ساعات آینده در مناطق دریایی استان افزایش ابرناکی و در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق شرقی استان و برخی نقاط مرکزی، محدوده تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: احتمال تقویت این سامانه بارشی به صورت نقطه ای در برخی نقاط شرقی استان و تنگه هرمز وجود دارد و وقوع تگرگ و تند باد لحظه ای دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دریا از ساعات ظهر به ویژه در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز با افزایش بادهای شمال غربی نسبتا مواج خواهد شد.

وی تصریح کرد: توصیه می شود از ساعات ظهر با توجه به نامساعدشدن شرایط ترددهای دریایی، از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان بارانی می شود

هرمزگان بارانی می شود