مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:502022-12-26سياسي

مگر می شود پارکینگ عمومی در تهران به سیستم اطفای حریق مجهز نباشد؟


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکینگ هایی که در سطح شهر و زیر نظر مستقیم شهرداری تهران هستند، نمی توانند به سیستم اطفای حریق مجهز نباشند و اصولاً مگر می شود محل پُرترددی مانند پارکینگ عمومی آن هم در کلان شهری مانند تهران .

- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: پارکینگ هایی که در سطح شهر و زیر نظر مستقیم شهرداری تهران هستند، نمی توانند به سیستم اطفای حریق مجهز نباشند و اصولاً مگر می شود محل پُرترددی مانند پارکینگ عمومی آن هم در کلان شهری مانند تهران وجود داشته باشد که به سیستم اطفای حریق مجهز نباشد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه تخصصی کمیسیون حمل و نقل که به منظور رسیدگی به دستورالعمل پارکینگ های پایتخت برگزار شد از سیستم اطفای حریق به عنوان یکی از اساسی ترین و مهم ترین ملزومات برای صدور مجوز ساخت پارکینگ نام برد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از شرایط موجودیت و فعالیت پارکینگ های شهرداری تهران، مجهز بودن آنها به امکاناتی مانند سیستم اطفای حریق، سامانه هوشمند ورود و خروج، دوربین های نظارت تصویری، آسانسورهای استاندارد، رمپ های مناسب، نشانه گذاری های صحیح، نظافت مرتب و وجود سرویس های بهداشتی است، افزود: اگر این اماکن، فاقد تجهیزات مذکور باشند، نام آن محل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر می شود پارکینگ عمومی در تهران به سیستم اطفای حریق مجهز نباشد؟

مگر می شود پارکینگ عمومی در تهران به سیستم اطفای حریق مجهز نباشد؟