مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:402022-12-26اقتصادي

ثبات واقعی به بازار ارز بر می گردد


عضو کمیسیون امنیت ملی و خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وزیر اقتصاد قول داد تا پایان امسال ثبات واقعی به اقتصاد و بازار ارزی برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، کریمی قدوسی به تشریح مصوبات امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداخت و گفت: نکته بسیار مهم این است که دولت هیچ مشکلی در تامین ارز ندارد و 33 میلیارد دلار فقط در نیما ارز واگذار شده است.

امروز مجلس دقایقی را به صورت غیر علنی بود و در بانک مرکزی در خصوص وضعیت اقتصادی کشور مخصوصا در حوزه ارز صحبت کردند فکر می کنید که چالش های پیش رو چگونه قابل رفع هست و نهایتا صحبت هایی که وزیر و بین بانک مرکزی داشتند در مجلس تا چه اندازه ای توانست نماینده ها را قانع بکند؟ همان طور که اشاره کردید امروز هم جلسه غیر علنی داشتیم و هم علنی یک بخشی از توضیحات در جلسه علنی بود بخش مفصل تر آن در بخش غیر علنی قبل از این جلسه هم ما در فراکسیون ها و کمیسیون ها گزارشی مستقیم از آقای وزیر اقتصاد و بانک مرکزی نسبت به موضوع بازار ارز و اقتصاد کلان دریافت کردیم.

گزارش های قبل در کمیسیون ها و این گزارش حاکی از این هست که به حمدلله کشور ما امروز مشکل ارز ندارد در تامین ارز سه بازار عمده ارز در کشور شناخته شده است بازار نیما عمدتا روی حواله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات واقعی به بازار ارز بر می گردد

ثبات واقعی به بازار ارز بر می گردد