مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:152022-12-26ورزشي

تحقق 75 درصدی مصوبات سفر استاندار یزد به بهاباد


معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار یزد از تحقق 75 درصدی مصوبات سفر سال گذشته استاندار یزد به بهاباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش مسئولان هر چه زودتر شاهد افتتاح این طرحها در بهاباد باشیم.

- سید مسعود عظیمی در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد که روز یکشنبه در فرمانداری این شهرستان به منظور بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان برگزار شد، با اشاره به بازدید از دو آموزشگاه خیری و بنیاد برکت، همچنین ورزشگاه علی آباد و حوزه علمیه شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه این چند طرح روند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته اند که امیدواریم به زودی شاهد افتتاح آنها باشیم.

وی با اشاره به بازدیدی که از ورزشگاه روستای علی آباد بخش مرکزی انجام شد، افزود: این ورزشگاه توسط بخش خیری آغاز شده و تاکنون 600 میلیون تومان هزینه دربرداشته است و امیدواریم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز اعتبار خوبی برای انجام عملیات اجرای سقف این ورزشگاه اختصاص یابد.

معاون استاندار با تاکید بر تلاش مضاعف و جهادی برای توسعه و آبادانی بهاباد و حل مشکلات این شهرستان، افزود: تلاشهای خوبی در یکسال گذشته برای توسعه بهاباد انجام شده ولی این به معنی رسیدن به وضع مطلوب نیست و نیاز به تمرکز و برنامه ریزی بیشتر برای رسیدن به چشم اندازهای توسعه ای در خور شان شهرستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 75 درصدی مصوبات سفر استاندار یزد به بهاباد

تحقق 75 درصدی مصوبات سفر استاندار یزد به بهاباد