مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 09:102022-12-26پزشكي

اسدآباد کمبود شیرخشک رژیمی ندارد


مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در شیر خشک رژیمی و رگولار در سطح داروخانه های این شهرستان وجود ندارد.

- دکتر رسول اسدی منش اظهار کرد: در صورتی که شهروندان احساس کردند در رابطه با شیر خشک خاصی کمبودی وجود دارد، با گزارش آنها به سرعت کمبود شیر خشک موردنظر برطرف و وارد شهرستان خواهد شد.

وی در رابطه با کمبود دارویی نیز تصریح کرد: در حال حاضر کمبود دارویی خاصی در شهرستان نیست و کمبودهایی که قبلاً بود، به سرعت در حال برطرف شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، اسدی منش افزود: با تمهیداتی که وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی کشور انجام داده اند، این کمبودها تقریباً مرتفع شده و کمبود مهمی در شهرستان نداریم.

وی تصریح کرد: اگر کمبود دارویی هم وجود داشته باشد به صورت مقطعی مربوط به داروهای خاص و نادر بوده و این کمبودها از قبل وجود داشته و کاملاً عادی است.

اسدی منش یادآور شد: با همکاری همکاران مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد کمبود مقطعی هر گونه دارو را به سرعت از طریق استانی و یا کشوری پیگیری و برطرف خواهیم کرد و در این رابطه جای هیچ گونه نگرانی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد کمبود شیرخشک رژیمی ندارد

اسدآباد کمبود شیرخشک رژیمی ندارد