مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:552022-12-26سياسي

استقبال بالای جوانان و نوجوانان از کتابخانه های عمومی تبریز


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از استقبال بالای مردم به خصوص جوانان از کتابخانه های عمومی تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم صبح دوشنبه ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی تبریز، در جلسه با اعضای هیأت امنای کتابخانه ملی تبریز وجود کتابخانه ملی تبریز و کتابخانه تربیت را نشان دهنده سبقه فرهنگی تبریز عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به بازدیدی که از کتابخانه مرکزی تبریز و سالن های مطالعه این کتابخانه داشت ضمن تقدیر از استقبال بالای مردم به ویژه جوانان از کتابخانه های عمومی افزود: فرهنگی ترین ملت ها با شاخص سرانه مطالعه روزانه، چاپ، نشر، شمارگان فراوان کتاب اندازه گیری می شود از این جهت باید به کتاب و کتابخانه توجه بیشتری انجام گیرد.

امام جمعه تبریز وجود کتابخانه های قدیمی مثل کتابخانه ملی تبریز و کتابخانه تربیت را نشان دهنده سبقه فرهنگی شهر و استان دانست.

رییس هیأت امنای کتابخانه ملی تبریز گفت: تصمیم که برای بازطراحی کتابخانه مرکزی تبریز گرفته شده است در کنار حفظ روح سنتی کتابخانه باعث جذابیت و روزآمدی بیشتر و در نتیجه رضایتمندی مراجعان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بالای جوانان و نوجوانان از کتابخانه های عمومی تبریز

استقبال بالای جوانان و نوجوانان از کتابخانه های عمومی تبریز