مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:502022-12-26اجتماعي

فعالیت 15 پایگاه جاده ای ثابت هلال احمر قزوین در زمستان


سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: از 25 آذرماه 1401 طرح امداد زمستانی آغاز شده است و 15 پایگاه ثابت در راه های مواصلاتی استان قزوین به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

- حسین خویینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سازمان هلال احمر قزوین در تمام راه های مواصلاتی استان پایگاه های جاده ای ثابت، سیار و موقت دارد و همکاران ما در این پایگاه ها آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: 15 پایگاه ثابت در راه های مواصلاتی استان قزوین به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمت رسانی می کنند، همچنین در این پایگاه ها فضای گرم و مناسب جهت اسکان برای شهروندانی که در مسیر با مشکل مواجه شده اند، فراهم است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: یک پایگاه امداد و نجات کوهستانی نیز در این روزهای سرد زمستان فعال است تا در صورت حوادث کوهستانی خدمت رسانی سریع انجام شود.

وی درباره پایگاه های موقت ادامه داد: سه پایگاه موقت خدمت رسانی ثبت و راه اندازی کرده ایم تا بهترین خدمت رسانی را به مردم ارائه دهیم.

شهروندان در صورت تقاضای کمک از هلال احمر می توانند با شماره 112 تماس حاصل کنند.

این مسئول گفت: یک تیم کاملاً مجهز در پایگاه مرکزی قزوین تحت عنوان پایگاه واکنش سریع، فعال است که این نیروها مجهز و دوره دیده هستند و در حوادث سریع در محل ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 15 پایگاه جاده ای ثابت هلال احمر قزوین در زمستان

فعالیت 15 پایگاه جاده ای ثابت هلال احمر قزوین در زمستان