مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:002022-12-26فرهنگي

داوود نجفی: برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای، جان دیگری به تئاتر کشور می بخشد


داوود نجفی، کارگردان جوانِ شهرستان خرمدره که با نمایش «عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» در جشنواره تئاتر منطقه ای یک حضور دارد می گوید برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای جان دیگری به تئاتر کشور می بخشد و جدا از جشنواره تئاتر بودنش، - خبرگزاری فارس-گروه تئاتر: داوود نجفی کارگردان تئاتر استان زنجان با نمایش عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی به نویسندگی سیدمجید میرحسینی در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ای در کرمانشاه که اولین استان میزبان این جشنواره است، حضور دارد.

داوود نجفی کارگردان برگزیده استان زنجان درباره نمایش عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی گفت: این نمایش نگاه متفاوتی به دفاع مقدس دارد.

علی که یک پزشک و بیسیم چی در خط مقدم است و به تازگی به نیروی جدیدی که آسیه نام دارد دل می بندد، بیمارستانی که آسیه آنجاست را بمباران می کنند، علی برای نجاتش به آنجا می رود ولی باعث لو دادن مکان آسیه شده و دوباره بیمارستان زیر موشک و خمپاره قرار می گیرد.

وی در ادامه داستان این نمایش افزود: دو ترکش به بدن آسیه اصابت کرده که سی سال است پزشکان ممنوع کرده اند که این ترکش ها را دربیاورند چون اگر ترکش ها جابجا شود به شهادت آسیه منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوود نجفی: برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای، جان دیگری به تئاتر کشور می بخشد

داوود نجفی: برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای، جان دیگری به تئاتر کشور می بخشد