مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 00:502022-12-25اقتصادي

تخصیص اعتبارات به پروژه های مصوب سفر دولت اندک است


معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری درگز گفت: اعتباراتی که تاکنون برای پروژه های این شهرستان مصوب سفر هیات دولت به خراسان رضوی تخصیص یافته بسیار اندک است.

- سید اکبر محدث به ایسنا گفت: سهم شهرستان درگز از مصوبات سفر هیات دولت به خراسان رضوی برای 21 پروژه مبلغ 28 میلیارد تومان است که این اعتبارات تاکنون تخصیص خوبی نداشته و در حد یک میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه با اعتبار تخصیصی، نمی شود کار اجرایی کرد، افزود: پروژه ها تاکنون پیشرفت خاصی نداشته و امیدواریم از این به بعد تخصیص ها بهتر شود.

معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری درگز بیان کرد: اگرچه پروژه ها در مردادماه به شهرستان ابلاغ شده اما تخصیص اعتبارات مورد نیاز از مهرماه صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح های هادی 12 روستا با مبلغ 9 میلیارد تومان اعتبار 30 درصد اعتبارات را در بر گرفته است، همچنین رفع نقاط حادثه خیز به مبلغ 1.

1 میلیارد تومان، حفاظت و کنترل فرسایش خاک در حوزه منابع آب با 2 میلیارد تومان نیز از جمله مهم ترین این پروژه ها است.

وی با اشاره به اینکه تمامی خانوارهای شهرستان از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد، از 100 پروژه نیمه تمام در شهرستان خبر داد و گفت: با احتساب پروژه های ملی، حدود 2 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است تا تمامی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات به پروژه های مصوب سفر دولت اندک است

تخصیص اعتبارات به پروژه های مصوب سفر دولت اندک است