مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 22:502022-12-25اقتصادي

طلاق در بوشهر روند کاهشی گرفت/ نرخ باروری در استان کمتر از میانگین کشور


مدیر کل اداره ثبت احوال استان بوشهر به کاهش نرخ طلاق در استان اشاره و تصریح کرد: هزار و 410 طلاق در استان بوشهر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.

- اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از اقدامات اخیر این سازمان ایجاد پایگاه سببی نسبی می باشد که کمک می کند اطلاعات گروهی و خانوادگی افراد را داشته باشیم و افراد را به چهار نسل قبل خود ارتباط داده و به شناسایی بیشتر افراد کمک می کند.

وی با اشاره به سامانه سهیم افزود: سامانه هویت یکتای ملی ایرانیان، سامانه ای است که درگاه الکترونیکی را به روی همه شهروندان باز می کند و ارتباط بی واسطه دولت و مردم است و مردم می توانند 9 خدمت را بدون صرف وقت و هزینه از دولت دریافت کنند.

پاسالار با بیان اینکه سازمان ثبت احوال تلاش می کند در راستای قوانین و دستورات جدید دولت در خدمت دهی در فضای الکترونیک پیشگام باشد خاطرنشان کرد: در این راستا سامانه ای دیگر با نام سامانه چهره ، اطلاعات چهره افراد را از گذشته تا حال در آن ثبت می کند و افراد می توانند پس از تطبیق اثر انگشت و راستی آزمایی، اطلاعات خود را ببیند.

وی ساماندهی افراد فاقد شناسنامه در کشور را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان و اظهار کرد: افرادی که فاقد اطلاعات هویتی هستند و یا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق در بوشهر روند کاهشی گرفت/ نرخ باروری در استان کمتر از میانگین کشور

طلاق در بوشهر روند کاهشی گرفت/ نرخ باروری در استان کمتر از میانگین کشور