مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 18:252022-12-25سياسي

رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات کربلای4 خوش درخشیدند


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس درس ولایتمداری و وظیفه شناسی است، گفت: رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات کربلای4 خوش درخشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در قرارگاه تخصصی جهاد تبیین ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهمترین مسئولیت هایی که امروز در قبال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داریم تبیین و انتقال حماسه ها به نسل جوان است و قطعا درست پرداختن به جهاد تبیین می تواند در تربیت نسل جوان و آیندگان بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس قابلیت الگوسازی در ابعاد مختلف دارد، گفت: پرداختن به این فرهنگ و تاریخ غنی و پرافتخار می تواند آیندگان را از شر توطئه های دشمنان نجات دهد و آنها را در مقابل عملیات های فریبانه دشمن و دروغ پردازی ها بیمه می کند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اهمیت بازخوانی عملیات های دفاع مقدس بیان کرد: یکی از روش های انتقال فرهنگ دفاع مقدس بازخوانی و تبیین عملیات ها است که به برکت کنگره شهدای استان مرکزی در این راستا اقدامات مختلفی صورت گرفته و این ایام که در آستانه عملیات کربلای 4 و سالروز شهادت شهدای مظلوم غواص در عملیات کربلای 4 هستیم جا دارد یاد و خاطر این عملیات و شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات کربلای4 خوش درخشیدند

رزمندگان گردان امام حسین(ع) در عملیات کربلای4 خوش درخشیدند