مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:402022-12-25سياسي

بررسی برنامه های هفتم و لایحه قانون بودجه در اولویت اندیشکده ها


نماینده وزیر علوم در اتاق های فکر وزارت علوم بررسی برنامه های هفتم و لایحه قانون بودجه را از اولویت های اندیشکده های وزارت علوم عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، امید رضایی فر اظهار کرد: ایده اتاق فکر برای اولین بار به جهت ایجاد فضای تعاملی برون سازمانی مرتبط با ساختار اداری و وزارتی در دولت مردمی سیزدهم، با هدف استفاده از اجماع نظرات متخصصان و نخبگان در وزارت علوم تحقیقات و فناوری طراحی و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 17 اتاق فکر به منظور بهینه کاوی سیاستی، بررسی و گزارش تجارب برتر در وزارت علوم تشکیل شده است، گفت: اتاق فکر بانوان و تحکیم خانواده به ریاست دکتر فخرالسادات نصیری عضو هییت علمی دانشگاه شهید رجایی به عنوان هفدهمین اتاق فکر وزارت علوم به طور رسمی شروع به کار کرد.

نماینده وزیر علوم در اتاق های فکر و سامانه نیازها و ایده ها با اشاره به کارکرد مشورتی، همفکری و ایده پردازی اندیشکده ها در راستای حل مسئله، افزود: اندیشکده ها شباهت بسیاری با ساختار مردم نهاد به عنوان پیام رسان و متفکر در حوزه های مرتبط با آموزش عالی برنامه ریزی شده است.

رضایی فر افزود: اندیشکده ها، بازوی مشورتی و فکری دستگاه های اجرایی به واسطه استفاده از خرد جمعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های هفتم و لایحه قانون بودجه در اولویت اندیشکده ها

بررسی برنامه های هفتم و لایحه قانون بودجه در اولویت اندیشکده ها