مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:402022-12-25اقتصادي

مزارع گردشگری پتانسیل منحصر به فرد گلستان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: فرصت ایجاد مزارع گردشگری در روستاهای گلستان از مهم ترین پتانسیل های منحصر به فردی بوده که تاکنون بهره کافی از آن نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد ساوری عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی جوامع تأسیسات گردشگری گلستان اظهارکرد: بسیاری از ظرفیت های استان در بخش گردشگری، در روستاها وجود دارد لذا توسعه و رونق گردشگری روستایی از اولویت های استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: گردشگری کشاورزی یکی از فرصت های جدید حوزه گردشگری است که به دلیل توانمندی منطقه در بخش کشاورزی یکی از داشته های منحصربه فرد گردشگری گلستان تلقی شده و نیازمند سرمایه گذاری و برنامه ریزی است.

وی ادامه داد: متأسفانه در برندسازی و تبلیغات گردشگری ضعیف عمل کردیم و هنوز زنجیره توسعه گردشگری تکمیل نشده است؛ باید با هم افزایی و وفاق به دنبال تسهیل گری امور باشیم.

ساوری ادامه داد: بازار فروش صنایع دستی گلستان متأثر از عدم برندسازی مناسب در این بخش است؛ با وجود آنکه هنرمندان تولیدات فاخر دارند اما در بحث فروش محصولات موفق نبوده که نشان از ضعف برندسازی و تبلیغات در این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزارع گردشگری پتانسیل منحصر به فرد گلستان است

مزارع گردشگری پتانسیل منحصر به فرد گلستان است