مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:252022-12-25پزشكي

بازی با سلامت مردم؛ اینجا سایت بازیافت زباله آزادشهر است


چندین سال است که بوی تعفن ناشی از سایت زباله آزادشهر مردم شهر و روستاهای اطراف را آزار می دهد.

بارها و بارها مسئولان وقت در چندین سال گذشته قول دادند تا مشکلات زیست محیطی این سایت را با تجهیز امکانات موردنیاز و بروز برطرف کنند اما تا به امروز نه تنها این .

- خبرگزاری فارس- استان گلستان، فاطمه عبدی: سایت بازیافت زباله در کلان شهرها و شهرهای بزرگ به عنوان یک فرصت برای درامد و ایجاد اشتغال بوده اما امروز سایت بازیافت زباله شهرستان آزادشهر به عنوان یک تهدید جدی در حوزه سلامت و بهداشت منیط زیست مردم شده است.

سایت بازیافت زباله شهرستان آزادشهر در سال های گذشته با هدف ایجاد درامد و اشتغال و مدیریت پسماند، متاسفانه بدون کارشناسی دقیق مکان یابی مناسب راه اندازی شد اما این سایت با توجه به اینکه در محدوده شهر و روستاهای اطراف بوده و بدون تجهیزات و امکانات به بهره برداری رسید در طی سالهای گذشته مشکلات زیست محیطی جدی را برای مردم منطقه به وجود اورده است.

40 هزار لیتر از شیرابه ها از سایت بازیافت زباله آزادشهر منتقل و تخلیه شد مدیرعامل پسماند گلستان در جلسه کارگروه پسماند شهرستان آزادشهر گفت: یکی از دِغدغه ها و چالش های جوامع بشری پسماندها و دفع اصولی آن بوده به طوری که بصورت صحیح و کارشناسی به چرخه طبیعت بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با سلامت مردم؛ اینجا سایت بازیافت زباله آزادشهر است

بازی با سلامت مردم؛ اینجا سایت بازیافت زباله آزادشهر است