مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:102022-12-25سياسي

گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران پردیس


رییس منطقه یک سازمان بازرسی و بازرس کل استان تهران از گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم این منطقه با ورود بازرسی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، افشین سهراب خان بازرس کل استان تهران از گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم این منطقه با ورود بازرسی خبرداد و اظهار کرد: بازرسی استان تهران در راستای انجام وظایف نظارتی خود و همچنین با توجه به اهمیت و فوریت حقوق عمومی شهروندان ساکن در شهر جدید پردیس به ویژه ساکنین فازهای 5، 8، 9و 11  اقدام به برگزاری و پیگیری و حل مشکل 10 ساله مردم شهر جدید پردیس کرده است.

وی افزود: در این راستا جلساتی سه جانبه با حضور مدیران بازرسی کل استان تهران، شرکت عمران شهر جدید و شهردار پردیس برگزار شد.

سهراب خان بیان کرد: پس از طرح موضوع، بررسی، بحث و مذاکره کارشناسی مستند به ماده 12 قانون ایجاد شهرهای جدید و تبصره ذیل آن مصوب شانزدهم دی ماه 1380 مجلس شورای اسلامی، مفاد ماده های 20 ،21 و 22 آیین نامه اجرایی همان قانون مصوب هجدهم تیرماه سال 1381 هیئت وزیران، بند 10 مصوبات شورای مسکن استان بیستم شهریورماه امسال و بند 14 صورتجلسه شورای مسکن شهرستان در خصوص فازهای مذکور منجر به اتخاذ تصمیمات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران پردیس

گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران پردیس