مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:002022-12-25فرهنگي

«نیم قرن تا ناکامی» نقد و بررسی می شود


نشست نقد و بررسی کتاب «نیم قرن تا ناکامی» نوشته عباس سلیمی نمین فردا دوشنبه پنجم دی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

- نشست نقد و بررسی کتاب نیم قرن تا ناکامی نوشته عباس سلیمی نمین فردا دوشنبه پنجم دی در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نقد و بررسی کتاب نیم قرن تا ناکامی نوشته عباس سلیمی نمین محقق تاریخ معاصر فردا دوشنبه پنجم دی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران نقد و بررسی می شود.

بخش اول این کتاب، ترجمه ی کتاب نبرد مخفی علیه ایران نوشته رونن برگمن است که برای اولین بار به همت دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران منتشر می شود.

در قسمتی از اشاره ابتدایی کتاب آورده شده است: آقای برگمن مانند بسیاری از نویسندگان که در غرب علیه استقلال طلبی ملت ایران آثاری می آفریند به هیچ وجه به مستند نگاری متعهد نیست و اصولاً هیچ منبع و مأخذی برای ادعاهای خلاف واقع خود عرضه نمی دارد؛ بنابراین ناگزیر از تولید اثر مستقلی در این وادی بودیم و در قالب اقدامی نو در بخش دوم این مجلد، اثر دیگری عرضه شده است.

همان طور که می دانیم ایران در دورانی، جولانگاه صهیونیست ها در همه شئون آن بوده است.

امیدواریم این اثر که از دو زاویه کاملاً متفاوت به این موضوع، و چرایی تغییر رویکردها در این مرز و بوم پرداخته بتواند به داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نیم قرن تا ناکامی» نقد و بررسی می شود

«نیم قرن تا ناکامی» نقد و بررسی می شود