مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:252022-12-25سياسي

فعال یمنی: جنگی سخت در راه است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فعال یمنی با انتشار کلیپی از جنگ در صفحه ی خود درتوییتر، از متجاوزان سعودی خواست تا دیر نشده آنجا را ترک کنند.

- این در حالی است که پیش از این، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد کسی که مانع صلح در یمن است، متجاوزان و مزدوران آن ها هستند که از خود اراده یا دیدگاه ملی ندارند.

بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی در سخنانی طی مراسم دانش آموختگی افسران گفت: حتی کشور های عربی که مدعی هستند بخاطر یمن و همبستگی عربی وارد یمن شده اند خوب می دانند که در آغوش آمریکا و اسراییل غلتیده اند.

وی همچنین از فریب خوردگان خواست تا به صف میهن بازگردند و کسانی که در صف بیگانگان قرار گرفته اند در امان نخواهند بود.

الحوثی گفت: هرکسی که به وطن بازمی گردد مورد استقبال ماست و هرکس که بر باقی ماندن در صف متجاوزان پافشاری دارد، شرافتمندانه و با تمام توان با آن ها خواهیم جنگید.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن خطاب به هیأت مذاکره کننده یمنی و هیأت عمانی که در صنعا حضور دارد، گفت: از طرف ما این پیام را به عربستان برسانید که اگر در بودجه خود مازاد دارند مالیات هایی را که کمر شهروندانشان را خم کرده کاهش دهند چرا که اگر جنگ مجدداً آغاز شود همانند آنچه در سال های گذشته روی داد بودجه آن ها صفر و با کسری روبرو خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال یمنی: جنگی سخت در راه است

فعال یمنی: جنگی سخت در راه است