مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:102022-12-25اقتصادي

دو شرط اصلی شرکت در مزایده معادن


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تهران ضمن اشاره به اینکه رفع مشکلات معادن غیر فعال ازاولویت های سازمان صمت است، - داشتن گواهی صلاحیت فنی و مالی را به عنوان دو شرط مهم و اصلی برای شرکت در مزایده ها عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبدی ضمن یادآوری اینکه از سال 1393 سامانه کاداستر معدنی راه اندازی و رفته رفته به سامانه قابلیت های جدید افزوده شده است، اظهار کرد: کلیه معادن از روی سامانه کالک به سامانه کاداستر منتقل شده و پروانه های قدیمی تعویض و پروانه های تک برگی صادر شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران ادامه داد: مشخصات کلیه محصولات معدنی، گواهی کشف و موارد دیگر بر روی سامانه در دسترس عموم قرار گرفته است.

اقدامی که امسال به شکل ویژه انجام شد این بود که سامانه کاداستر بررسی و هر آنچه قابل واگذاری بود احصا شد و به طور کامل سیستم کاداستر همه موارد آن تعیین تکلیف شده است.

به گفته وی، از دل محدوده ها 50 نقطه احصا شده که شامل پروانه بهره وری و پروانه کشف بوده و همه در لیست مزایده قرار گرفته است.

مزایده ها از سوم تا هشتم دی ماه است و مردم و علاقمندان می تواند اقدامات را انجام و از هشتم تا 13 دی هم اسناد مربوطه را در سامانه تدارکات بارگذاری کنند تا در مزایده شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو شرط اصلی شرکت در مزایده معادن

دو شرط اصلی شرکت در مزایده معادن