مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:062022-12-25سياسي

خودروی تمام الکترونیک دانشجویان دانشگاه قزوین به زودی رونمایی می شود


به خبرگزاری فارس از قزوین، سید علی قاسم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: این دانشگاه بزرگترین و دانشگاه مادر استان محسوب می شود که در حال حاضر با حدود 8500 دانشجو در هفت دانشکده در حال فعالیت است و دو پژوهشکده و یک مرکز آموزش زبان فارسی دارد.

وی افزود: دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) استان قزوین دارای معتبرترین، قدیمی ترین و به روز ترین مرکز آموزش زبان فارسی کشور است اگرچه در سالهای گذشته به سبب تعدد مراکز موجود آموزشی زبان فارسی در کشور و سیاست های اشتباهی که پیش از این اتفاق افتاد از مرجعیت خود دور افتاده بود اما مطابق وظیفه دانشگاه و با حمایت های وزارت علوم در دوره جدید تلاش می شود که این مرکز آموزش زبان دوباره به مرجعیت خود در کشور بازگردد.

وی افزود: دستاوردهای خوبی در یک سال اخیر رقم خورده و  بیش از 600 دانشجو جذب و فارغ التحصیل شده اند در حالی که در 4 سال گذشته در هر دوره 30 تا 40 دانشجو جذب میشد.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) تصریح کرد: زبان فارسی با پتانسیلی که دارد می تواند به عنوان زبان علم در دنیا مطرح شود که از ماموریت های اصلی دانشگاه تقویت این زبان به عنوان زبان علم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی تمام الکترونیک دانشجویان دانشگاه قزوین به زودی رونمایی می شود

خودروی تمام الکترونیک دانشجویان دانشگاه قزوین به زودی رونمایی می شود